środa, 10 listopada 2010

Pierwszy post

Witam, Jako iż to mój pierwszy Post Wypadałoby się przedstawić...
A więc.... Mam na Imie Robert Jestem z Bydgoszczy mam 16 lat...
Przygodę z numizmatyka rozpoczołem około 2 lata temu od "kilku Gn'ów i kilku monet z Prl..."
Aż dobrnołem do Polski Królewskiej ....Pytacie dlaczego akurat Trojaki ?
Dlatego że wizerunki Awersu jak i Rewersu są świetne...!
Próbowałem juz wszystkiego (2 euro okolicznociowe itd...)
ale to Trojaki spowodowały u mnie największe zainteresowanie :)
No ale nie tylko Trojakami czlowiek żyje... Więc co kilka m-c kupuje srebrną bulionówke Lub Srebrną monetę kolkcjonerską..
Myślę że to już wszystko co mam wam do powiedzenia :) jedyne co mogę zrobić to zaprosić do oglądania mojej rozwijającej się kolekcji :). Pozdrawiam Robert. !

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz